dimecres, 22 de febrer del 2012

Transplantar


Les plantes son com bebès tal com va pasant el temps i conforme van anat creixent de dormir all meu llit van a la cistella de la cistella a la bressol del bressol al llit.

Amb les plants dels jardí succeeix el mateixico que amb els bebès primer prefereixen un espai menudet i calentet poc a poc van creixent i necessiten més espai per poder estirar les rail i rametes i be fins arribar a que maduren i volen viure al jardí o un pot ben gran.



Avui miraré totes les plantes que vull trasplantar, aquestes seran les que necessiten més espai, les que es veuen trista i les que mostren rails per sota del pot



Els que es veuen trista
Les coloque en fila de més gran a menuda on el pot més gran estaré buit amb un poc de terra i de una en una les ajude a mudar-se a la caseta més gan.
Les que mostren rails per sota i les que necessiten més espai
Amb aquestes o bé faig el mateix de les plantes que estan tristes o les trasplanta al jardí o les pose en pots de forma decorativa

Trasplantar per plaer
Hi ha plantes que no tenen ninguna necessitat de trasplantar-se estan bé com estan, contentes i sanes, però o tinc els meus capritxos i m’agrada que el jardí es veja bonico al meu gust.
Exemple: fa temps vaig pensar que tinc que arreglar l’esquineta del jardí d’enfront hi ha unes poquetes Margarides però també hi ha espai buit i trista on no està passant molt.
Per un altre costat tinc el barril amb les Lliris blaves que estan apunt de desapareix-te i vaig pensar que seria una pena que les rails els podreixen i també que seria meravellós si aquestes flors pogueren creix-te sense que tornar-les a plantar.
Bé vaig pensar Lliris, Margarides, Lliris Margarides Aha! Ui! Mmmmm!perquè no?



2 comentaris:

  1. That's wonderful Mara - your video was very soothing but it went black at 1:40 to the end. And I liked the "Those who are sad" title. Google translate has a long way to go though: "There are plants that do not need none of transplanted themselves are fine as they are, happy and healthy, but I or my whims and I like the garden veja good in my taste." You should put some of your drawings up here as pictures. Paulx

    ResponElimina
  2. That google translation is hilarious, hahaha, "those who are sad" rocks, hahaha.
    You can find my drawings in the "flors" page, above.

    ResponElimina